понеділок, 5 лютого 2018 р.

Книжкова мандрівка «Дивна країна пригод і фантастики Жуля Верна»


Я не напишу жодної сторінки, жодної фрази,
що їх не змогли б прочитати діти,
для яких я творю і яких я дуже люблю.
Жуль Верн.

До 190 річниці  від дня народження французького письменника Жуля Верна працівники Тлумацької бібліотеки для дітей організували викладку літератури «Таємничий світ Жуля Верна». Ознайомившись з літературою книжкової виставки, читачі бібліотеки дізналися, що письменник писав про подорожі не виходячи з свого кабінету. Ж. Верн ніколи не подорожував, хоча в душі він був невтомним мандрівником . Розділ виставки «Вітер далеких мандрів»  знайомить читачів з кращими творами. Ж. Верна, герої яких завжди подорожують, здійснюють географічні відкриття , створюють швидкохідні машини, підводні і повітряні кораблі, відкривають нові землі. Нині він –один з  найулюбленіших відомих письменників, його читають скрізь. «Мої читачі є моїми пасажирами,  і мій обов’язок дбати про те, щоб вони повернулися з плавання задоволеними» - писав він.
Завітайте до нашої бібліотеки і знайомтесь з  творчістю великого і невтомного письменника, мандрівника і фантаста Жуля Верна. 





Немає коментарів:

Дописати коментар