неділю, 24 серпня 2014 р.

День Незалежності «Я живу і співаю, бо живе і співає вкраїна моя»

                День державності «Я живу і співаю, бо живе і співає вкраїна моя» присвячений 23-й річниці Незалежності України провела Тлумацька бібліотека для дітей.
                Батьківщина як і мати в кожного одна, тому й треба її щиро любити, берегти та бути гідними патріотами своєї держави.
                Читачі бібліотеки мали можливість розширити свої знання про квітучу і вільну Україну, бо нема нічого святішого і ріднішого, як своя рідна сторона, мила Вітчизна, свята і дорога серцю кожного українця, ознайомилися з народними звичаями та традиціями українців, прослухали вірші та пісні про рідну Батьківщину.
                До масового заходу була влаштована книжково-ілюстративна виставка «Живи у віках, моя Україно!».
                Біля книжково-ілюстративної виставки проведено огляд літератури «Наша батьківщина – рідна Україна».



               
                       

Немає коментарів:

Дописати коментар