вівторок, 2 вересня 2014 р.

День Знань в дитячій бібліотеці

День Знань – це радісне і велике свято, світлий промінь надій і сподівань. Знання – це великий розум і могутня зброя в руках людини. Тлумацька районна бібліотека для дітей до Дня Знань влаштувала цикл книжкових виставок для різних вікових категорій користувачів на тему: “Україна – єдина країна”:   

     “Живи у віках, моя Україно!”
     Україно! Мій коханий краю!...
     Прийди до серця Україно, благослови добром мене


У бібліотеці біля книжкової виставки: “Україно! Мій коханий краю!...” з читачами-учнями гімназії була проведена бесіда на тему: “Я вірю в майбутнє твоє, Україно!”, а також у 3-Б класі Трак Марії Василівни була влаштована книжково-ілюстративна виставка: “Хай святиться твоє ім’я Україно!”, біля якої було проведено огляд літератури. Діти мали можливість поринути в минуле нашої країни, її сьогодення, ознайомитись з народними звичаями та традиціями, і розширити, і поглибити поняття “Я – громадянин України”. Якою буде наша Батьківщина - залежить від кожного з нас!!!                           


 

 

  
                                 
     

Немає коментарів:

Дописати коментар